Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 Şubat 2010 Pazar

MAYONEZLİ KEREVİZ SALATASI


Kış sebzelerinden bol bol faydalanmak gerekir. Kerevizi sevmeyenler bile çoğu kez bu salatayı yerken içinde kereviz olduğunu fark etmediler. Çiğ iken kokusu fazla anlaşılmıyor. Denemenizi tavsiye ederim.

6 Kişilik

Malzemesi

2 Kereviz
2 havuç
1 su bardağı mayonez
2 çorba kaşığı yoğurt
1 çorba kaşığı limonsuyu
Tuz, pulbiber


Mayonez, yoğurt, limon suyu ve tuz bir derin kapta iyice karıştırılır.

Kerevizleri soyup yıkayın. Mayonezli karışıma kerevizleri rendeleyip bir yandan karıştırın. Böylece kararmalarını engellemiş olursunuz. Havuçları temizleyip rendeleyin ve kerevize ekleyin. Salata tabağına alıp pulbiber serpin ve servis yapın.

Öneri: Bu tarifi zenginleştirmek için iri çekilmiş ceviz içi ilave edebilirsiniz.

5 yorum:

GÜLSÜM dedi ki...

aramıza blogspota hoş geldin.... birde izleyiciler bölümü eklersen seni daha iyi takip edebiliriz.....

Adsız dedi ki...

kandiliniz mübarek olsun canım harika olmuş salatan olsada yesem canım seni ve kızını çok ama çok özledik sensiz istanbulun ve blogcunun tadı yok kısmet,ahsen,irem

gülayinyemekleri dedi ki...

Canım öncelikle yeni siten hayırlı olsun.Bende blogspotta site açtım ,ikisinede yazıyorum ama blogspottakini çok tanıtamadım galiba.Neyse,kereviz salatasını bende yapıyorum,yalnız ben kerevizleri rendeleyip limon suyu sıkıp bekletiyorum.Böylede çok güzel olmuş,ellerine sağlık.Sevgiler.

hdidem95 dedi ki...

çok severim olsada yesem şimdi:)) ellerine sağlık canım ayrıca kadınlar günün kutlu olsun sevgiler

Tuba dedi ki...

Yeni blogun cok guzel olmus. Gule gule kullan:)). Aramiza hos geldin.