Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

31 Mart 2010 Çarşamba

PEYNİRLİ MAYDANOZLU KEK


Bu tuzlu kek tarifi kahvaltılarda çok güzel gidiyor. Ayrıca küçük kağıt kalıplarda pişincede çok hoş görünüyor. Kısa sürede hazırlanıyor, denemenizi tavsiye ederim.

8 kişilik

Malzemeler:

2 yumurta
1 su bardağı sıvıyağ
1,5 su bardağı yoğurt
yarım demet maydonoz
250 gr. beyazpeynir yada çökelek
1 paket kabartmatozu
aldığı kadar un
tuz
üzeri için susam yada çörekotu


Önce yumurta, yoğurt ve sıvıyağ karıştırılır. Daha sonra diğer malzemeler ilave edilir.
Yağlanmış, unlanmış kek kalıbına dökülüp susam yada çörekotu serpilir. 30 dakika 180 derece ayarlı önceden ısıtılmış fırında üzeri kızarına kadar pişer. Servise hazır!

5 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

nesrinim canım benim ellerine sağlık canım seni izlemeye almak istiyorum ama alamadım neden bilmiyorum sen sayfana izle kısmını eklermisin sanırım o zaman alabileceğim

hdidem95 dedi ki...

benlikk ne severim tuzlu kekleri ellerine sağlık canım sevgiler

derya dedi ki...

canım ellerine sağlık.senin yaptığın gözlemelerin tadı damağımda hala.
inşallah yine görüşürüz.uzakta olsanda kalbimizdesin,dualarımızdasın.Derya

TARİF BAHÇESİ dedi ki...

Merhaba Deryacığım, ziyaretine çok sevindim. Sizleri çok özledim. Seninde o harika çıtır böreklerinde benim hala aklımda :) Kendine çok iyi bak. Zeynep'de öpücükler. Nesrin

evatolyesi dedi ki...

Tuzlu lezzetlere bayılırım ellerinize sağlık
Sevgilerimle:)