Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Haziran 2010 Cumartesi

YER ELMASI SALATASI




Hiç yer elması yedinizmi? Ben maalesef çok geç keşfedim. Çok hafif bir tadı var. Fosfor, demir, kalsiyum ile A ve C vitaminleri açısından zengin olan yer elması, pişmiş yada çiğ olarak yenilebiliyor.

4 kişilik

Malzemesi
yarım kg yer elması
yarım su bardağı çekilmiş ceviz içi
1 havuç
yarım çay bardağı zeytinyağı
yarım limon suyu
tuz, pulbiber


Yer elmasını temizleyin. İnce ve uzun çubuklar şeklinde doğrayın. Salata kasesine alın. Üzerine cevizi serpiştirin.
Havucu rendeleyip salataya ilave edin ve harmanlayın.
Zeytinyağı, limon suyu, tuz ve pulbiberi ilave edip tekrar harmanlayıp servis yapın.

4 yorum:

hdidem95 dedi ki...

nesrincim bi defa yedim bir başkası yapmıştı yemeğini pek sevememiştim salatada nasıl olur bilmem sende güzel diyorsun denesemmiki:)ellerine sağlık canım sevgiler

Baharcicegi dedi ki...

Cok yedim cocukken komsu bahcesinden,elma yer gibi yerdik arkadaslarla ,ozamanlar saglikli birsey yedigimizi bilmiyordukki
Yemegini hic yemedim hafif besleyci bir yemek olmus eline saglik Nesrincim cok öpüyorum

sinem dedi ki...

Canım ,blog ödülün var .Siteme beklerim.sevgilerimle...

nurşen karabıyık dedi ki...

çocukken bahçemizde vardı...severek yerdik...arada alırım pazardan, en kısa zamanda deniyeceğim...ellerinize sağlık...sevgilerimle...