Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Şubat 2021 Cumartesi

KİVİLİ BOMBA


HAPPY BİRTHDAY  TARİF BAHÇESİ !!!

Bugün tam 15 sene oldu TARİF BAHÇESİ'ni açalı. 06.02.2006 günü bu serüven basladi. Önce Blogcu'da basladim, sonra ise blogu Blogger'e tasidim. Eski tad yok artik bloglarda. O zamanin sosyal medyasi Blogculukdu. Ama olsun. Burasida artik benim tarif defterim oldu. Denediğim ve beğendim tarifleri sizlerle paylaştıkça mutlu oldum. Ne derler güzellikler paylaştıkca çoğalır. Bugünün sebebi ile sizlerle Kivili Bomba'nın tarifini paylaşmak istedim. (Arsivden,1. senesinde yayinlamistim) Harika bir pasta oldu, görünümü ve lezzeti süperdi.

 

6-8 kişilik

Malzemesi

1 paket hazır pandispanya

2 kutu krema

2 paket krema sertleştirici

1 çay bardağı pudraşekeri

8-10 çorba kaşığı süt

6 kivi

1 paket tart jölesi

Süsleme için:

yarım paket kremşanti

yarım çay bardağı süt

1. Kremaları derin bir kaba alıp krema sertleştirici ile beraber katılaşana kadar çırpın. Pandispanyanın bir katını küp küp doğrayın ve 4-5 çorba kaşığı süt ile ıslatın. Küp pandispanyaları çırpılmış kremanın içine katıp yavaşca karıştırın.

 

2. Kivileri soyup yıkayın ve ince dilimler halinde doğrayın. Derin bir kabı streç folyo ile kaplayın ve kivi dilimlerini sıralayın.

 



3. Krema karışımını kivilerin üzerine doldurun. Kalan pandispanya kekini 4-5 çorba kaşığı süt ile ıslatıp kremnın üzerine yerleştirin ve pastayı 2 saat buzdolabında bekletin.



 4. Pastayı dolaptan çıkarın ve ters çevirin. Tart jöleyi paketin üzerinde ki tarife göre hazırlayın. Jöleyi bir dakika bekletikten sonra pastanın üzerine heryerine gelecek şekilde gezdirin. Jöle soğunca tekrar pastayı 1 saat kadar buzdolabta bekletip servis edin.

Hiç yorum yok: