Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Şubat 2011 Perşembe

KÖPEK SANDVİÇ



Çocukların en sevdiği yiyecekler arasındadır sandviçler. Hem pratik, hem doyurcu, eee birde sevimli olunca çoçuklar hayır demez!!!
Malzemesi:1 dilim tost ekmeği
2 çorba kaşığı sürülebilir beyaz peynir
1 dilim kaşar peyniri
3 dilim jambon
1 adet sosis
1 çay kasığı zeytin ezmesi

Tost ekmeğinin üzerine beyaz peynir sürün. Jambonlari kulak şekli vererek kürdanla ekmeğe batırın. Ağız kısmına da diğer jambon dilimini koyun. Halka kesilmiş sosisden göz ve burun yapın. Gözlerin üzerine zeytin ezmesi sürün. Kaşar peynirle ağız şekli yaparak süsleyin.

6 yorum:

MERHABA dedi ki...

kandilini en içten dileklerimle kutluyorum arkadaşım.Sevgiler...

sibelyalcincom dedi ki...

Çocuklar buna bayılır:))))

dokuzuncubulut dedi ki...

Bu ne şirin sandviç olmuş böyle. Küçük çocuğu olan bütün arkadaşlarıma linkinizi yolluyorum, bayılacaklar.
Ellerinize sağlık.

Baharcicegi dedi ki...

miniklerin hic hayir diyemeyecegi cici sirin sandvis olmus ellerine saglik nesrincim

PaSaSofraM dedi ki...

Merhaba, Size etkinlik için davetiye birakiyorum, 9 mart / 29 mart tarih arasinda yapilan bu etkinlige katilmaniz ümidiyle. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 63.http://www.nasibimce.com/ tarafından hazırlanmıstır. Akşam üstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler, böyle güzel bir etkinlige ben yani http://pasasofram.blogcu.com/ evsahipligi yapacagim icinde cok mutluyum. Umarim güzel tariflerinizle sizde katilirsiniz

PaSaSofraM dedi ki...

etkinlige katilmani halen bekliyorum arkadasim:)