Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Ağustos 2011 Cumartesi

PEYNİRLİ KREMALI ERİŞTE




Makarnayı çok severim, birde peynir soslu olunca bayılırım. Bu tarifi Emine Beder'in Ramazan Mutfağı kitapcığından yaptım. Sonuç mükemmel, çok beğendim. Hem lezzetli hemde çok pratik, makarna sevenlere duyrulur...
4-5 kişilik Malzemesi:
yarım paket erişte
6 su bardağı su (erişteleri haşlamak için)
tuz
Sosu için: 5 çorba kaşığı sıvı yağ
100 gr krema (yarım paket)
150 gr kaşar rendesi
1 demet maydanoz
tuz, karabiber

1. Tencereye suyu, 1 tatlı kaşığı tuzu ve 2 çorba kaşığı sıvıyağ ilave edip kaynatalım. Yassı erişteleri tencereye alarak, ağır ateşte erişteler yumusayana dek pişirelim ve süzgece alalım.

2. Bu arada kremalı sosunu hazırlayalım. Tavaya sıvı yağı alalım. Çok ince kıyılmış maydanozu, kremayı, tuzu ve karabiberi ilave edelim. Rendelenmiş kaşar peynirinide ilave edip sosu bir dakika kaynatalım. Ve ateşten alarak hemen eriştelerin üzerine gezdirip veya harmanlayıp servis yapalım.

9 yorum:

tarif dedi ki...

çok güzel bir tarif olmuş ellerinize sağlık çok beğendim :)

PaSaSofraM dedi ki...

Biz zayifliyoruz etkinligi
Merhaba sayfamda cok arkadaslarin diyet yemekleri sormasiyla yola cikiyorum, tabiki ben kendimde kilo vermek istedigim icin benim icinde iyi olacagini düsünüyorum. Kisacasi ben diyet yemekleri icin bir etkinlik yapmak istiyorum diyet denince yagsiz tuzsuz yemek yemek ilk akla geliyor halbuki nekadar güzel yemekler yapabiliriz bununlari paylasmak istedigim icinde sizleride davet ediyorum 01.10.2011 baslayip 01.11.2011de bitiyor ,tüm arkadas ve doslarimi takipcilerimi davet ediyorum.

Simdiden kilo vermek isteyen tüm arkadaslarimiz adina yardim ve paylasimlariniz icin cok tsk.ler

Saygilarimla Pasa-kizi

PaSaSofraM dedi ki...

Merhaba Arkadaslar sayfamda cok arkadaslarin diyet yemekleri sormasiyla yola cikiyorum, tabiki ben kendimde kilo vermek istedigim icin benim icinde iyi olacagini düsünüyorum. Kisacasi ben diyet yemekleri icin bir etkinlik yapmak istiyorum diyet denince yagsiz tuzsuz yamek yemek ilk akla geliyor halbuki nekadar güzel yemekler yapabiliriz bununlari paylasmak istedigim icinde sizleride tariflerinizle davet ediyorum 01.10.2011 baslayip 01.11.2011de biten etkinlige tüm arkadas ve doslarimi takipcilerimi davet ediyorum.

Simdiden kilo vermek isteyen tüm arkadaslarimiz adina yardim ve paylasimlariniz icin cok tsk.ler

sibelyalcincom dedi ki...

Krema ve kaşar sevdiğim ikili :))) ellerinize sağlık:)))

Özgen dedi ki...

Elinize sağlık bayılırım peynirli makarnaya sevgiler...

Melek* dedi ki...

kayınvalidem de çok güzel yapıyor erişteyi... seninkide muhteşem ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

sizi uzun zamandir takip eediyorum eski tariflerinize nereden ulasabilirim,cünkü tarifler mükemmeldi

suezgecmutfakta dedi ki...

elinize saglik eristeye bayilirim.

aslı dedi ki...

Bir de ve eriştesi ile yapıldıysa tadından yenmez. Ellerinize sağlık olsun.